RE: Otestování motorku na sběrnici can

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Pátek Květen 18 13:56:02 CEST 2018

DD, to zalezi na tom, jestli mate v pocitaci pripojeny CAN. Osobne pouzivam
například prevodniky IXXAT (další bezne prevodniky jsou třeba Kvaser se SW
Device Monitor) a s nimi je dodavany SW canAnalyser, který vam pomuze
zobrazit prichozi komunikaci a také vygenerovat zprávy, kterými potom můžete
něco ovládat. Ale budete k tomu potrebovat alespoň zakladni znalost
protokolu. Pekny den, JM

P.S. ještě me napada cesky prevodnik UCINT + SW CANsuite od fy Elbas, ale
delší dobu jsem to nepouzival).

-------- Přeposlaná zpráva --------

Otestování motorku na sběrnici can

Fri, 18 May 2018 13:33:16 +0200

Stanislav Palas  <mailto:palas na centrum.cz> <palas na centrum.cz>

HW-news  <mailto:hw-list na list.hw.cz> <hw-list na list.hw.cz>

Dobrý den

Bývalý kolega mi donesl na opravu motorek ze stěračů ov VW Touran. Prý
nejede. Zkoušel jsem samotný motorek a ten je v pořádku. Jako už dneska
všechno v autě, motorek je řízen po sběrnici CAN. Proměřoval jsem
ovládací elektroniku která je přímo na motorku a výkonová část se zdá v
pořádku ale procesor nemám jak otestovat. Je nějaká možnost jak ten
motorek otestovat, tedy pokusit se ho povelovat přes can? Mám trochu
podezření aby nebyla závada úplně jinde, třeba v napájení, nebo v
ovládacích páčkách v autě ale auto se nachází kdesi u Prostějova a já u
Brna.

S.P.