Fwd: Otestování motorku na sběrnici can

Standa Palas stpalas na volny.cz
Pátek Květen 18 13:34:53 CEST 2018

-------- Přeposlaná zpráva --------
Předmět: 	Otestování motorku na sběrnici can
Datum: 	Fri, 18 May 2018 13:33:16 +0200
Od: 	Stanislav Palas <palas na centrum.cz>
Komu: 	HW-news <hw-list na list.hw.cz>

Dobrý den

Bývalý kolega mi donesl na opravu motorek ze stěračů ov VW Touran. Prý
nejede. Zkoušel jsem samotný motorek a ten je v pořádku. Jako už dneska
všechno v autě, motorek je řízen po sběrnici CAN. Proměřoval jsem
ovládací elektroniku která je přímo na motorku a výkonová část se zdá v
pořádku ale procesor nemám jak otestovat. Je nějaká možnost jak ten
motorek otestovat, tedy pokusit se ho povelovat přes can? Mám trochu
podezření aby nebyla závada úplně jinde, třeba v napájení, nebo v
ovládacích páčkách v autě ale auto se nachází kdesi u Prostějova a já u
Brna.

S.P.