1N4007.

Radek Koutský radek.koutsky na gmail.com
Neděle Květen 20 01:12:57 CEST 2018

Viděl bych to spíš jako vyřazené obvody z výrobní linky, kterým třeba nefungují nějaké ADC, USART, SPI apod. Výrobce (Číňan vlevo) to vyhodí jako odpad a další (Číňan vpravo) to zařadí ve svém obchodě jako normální zboží. Alespoň takto se domnívám, že funguje většina těchto produktů.
Proto na Ali kupuji pouze pro vlastní potřebu, ale ne nikdy MPU, to si raději těch pár korun připlatím a zatím se mi tedy nikdy nestalo, že bych měl něco nefunkčního.

R.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Sunday, May 20, 2018 1:04 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: 1N4007.

Jak prosím vypadá takový "padělek STM32F103C8T6"?
To si nějaký Číňan udělá svoje masky a peče si ty obvody sám?
Nebo je v pouzdru s potiskem STM32F103C8T6 něco jiného,
případně nic (něco jako cihla místo videa) ?

U nějakých diod nebo tranzistorů si dovedu představit, že někdo
vezme levnější typ, zapouzdří a popíše ho jako dražší typ.
A tohle nemusí být snadno poznatelné, a mnozí lidé to třeba
nepoznají nikdy.

Ale takový procesor lze dost obtížně nahradit jiným podobným
levnějším (nedělají se třeba v různých rychlostních kategoriích).
Takže tady se funguje/nefunguje pozná poměrně rychle.

Díky.
PL