1N4007.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Květen 20 01:03:59 CEST 2018

Jak prosím vypadá takový "padělek STM32F103C8T6"?
To si nějaký Číňan udělá svoje masky a peče si ty obvody sám?
Nebo je v pouzdru s potiskem STM32F103C8T6 něco jiného,
případně nic (něco jako cihla místo videa) ?

U nějakých diod nebo tranzistorů si dovedu představit, že někdo
vezme levnější typ, zapouzdří a popíše ho jako dražší typ.
A tohle nemusí být snadno poznatelné, a mnozí lidé to třeba
nepoznají nikdy.

Ale takový procesor lze dost obtížně nahradit jiným podobným
levnějším (nedělají se třeba v různých rychlostních kategoriích).
Takže tady se funguje/nefunguje pozná poměrně rychle.

Díky.
PL