1N4007.

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Květen 19 20:38:55 CEST 2018

Přiznám se že jsem si seznam nedělal, ale občas píšu provozovatelům na
vytvoření osobního blacklistu prodejců, aby mi je to nevracelo ve
vyhledávání. Už několik let a stále marně.

Nechtěl byste se podělit?

Děkuji, JL.

----- Původní zpráva -----
Od: Jan Kuba

 Ano, to je riziko podnikání...Já jsem hlavně chtěl poukázat na to, že ať
nakupuji kdekoliv, vždycky součástky, testuju, nebo alespoň namátkově z celé
šarže. Protože šmejd můžu nakoupit i u dobrého dodavatele a naopak u Číňana
lze sehnat kvalita za výbornou cenu. Udělal jsem si testery, nástroje a ten
čas testu věnovaný se mi vždycky vrátil.
Mě si ještě žádný obchodník neblokoval, naopak já mám  seznamy kde kupovatva
kde ne...