1N4007.

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Květen 19 10:45:37 CEST 2018

 Ano, to je riziko podnikání...Já jsem hlavně chtěl poukázat na to, že ať
nakupuji kdekoliv, vždycky součástky, testuju, nebo alespoň namátkově z
celé šarže. Protože šmejd můžu nakoupit i u dobrého dodavatele a naopak u
Číňana lze sehnat kvalita za výbornou cenu. Udělal jsem si testery,
nástroje a ten čas testu věnovaný se mi vždycky vrátil.
Mě si ještě žádný obchodník neblokoval, naopak já mám  seznamy kde
kupovatva kde ne...