1N4007.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Květen 20 02:27:11 CEST 2018

No ale ty obvody vyrábí STM.
Jak se tedy ten Číňan dostane k částečně vadným kusům, navíc v tak
velkém množství, aby tím mohl zaplavit trh?
Těchto procesorů se prodává strašné množství, jsou ve všech SWD
programátorech, různých blue/red pills, prodávají se po desítkových
paketech samostatně atd.
Mám jich z Číny odhadem tak 30, a nikdy jsem žádný problém neměl.
Tak mě zajímá, jaké problémy měli ti, kteří o padělcích píší.

PL