výdrž baterií v mobilních zařízeních

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Středa Květen 16 15:19:33 CEST 2018

Zdravím,
nacpal jsem si do Xiaomi Redmi 4X LineageOS 14.1 (neoficiální) a na ovládání
root přístupu Magisk Manager. Ten má možnost instalovat moduly a jedním z nich
je [Magisk Module] Magic Charging Switch (mcs),
který omezí dobíjení na 90% a s dobíjením nezačne pokud není nabití pod
80%. Meze lze upravovat... Mám zrovna nabito na 90%:

    u0_a150 na localhost:~$ su -c /system/xbin/mcs -i

    Battery Info
    STATUS=Discharging
    BATTERY_CHARGING_ENABLED=1
    CHARGING_ENABLED=0
    CHARGE_TYPE=N/A
    LEVEL=90%
    HEALTH=Good
    TECHNOLOGY=Li-poly
    SYSTEM_TEMP_LEVEL=0%
    FLASH_CURRENT_MAX=2844752
    CONSTANT_CHARGE_CURRENT_MAX=2000000
    VOLTAGE_MAX=4400
    VOLTAGE_MAX_DESIGN=4400000
    CURRENT=135649
    TEMP=325
    VOLTAGE=4255651
    RESISTANCE_ID=67293
    CHARGE_FULL=4197000
    SAFETY_TIMER_ENABLED=1
    INPUT_CURRENT_MAX=2000000
    INPUT_CURRENT_SETTLED=1
    INPUT_CURRENT=1347153
    FLASH_ACTIVE=0
    FLASH_TRIGGER=0
    DP_DM=0
    INPUT_CURRENT_LIMITED=0
    RERUN_AICL=0
    RESTRICTED_CHARGING=0
    ALLOW_HVDCP3=1
    MAX_PULSE_ALLOWED=-22

    MCS Settings

    # Battery power
    higher_limit=90
    lower_limit=80

    # Battery info file (uevent)
    UEVENT=/sys/devices/soc/qpnp-smbcharger-17/power_supply/battery/uevent

    # Charging switch
    SWITCH=/sys/devices/soc/qpnp-smbcharger-17/power_supply/battery/charging_enabled
    ON_key=1
    OFF_key=0

    # Service
    auto_run=true
    pause_svc=false

    # Debugging
    loop_verbose=false

Tedy pokud můžete instalovat Magisk Manager, tak je to cesta jak baterku snad
šetřit...
--
Zito