Re: výdrž baterií v mobilních zařízeních

Jan Linhart hw na liny.cz
Středa Květen 16 15:34:11 CEST 2018

Zdravím,

    záleží na použité technologii. V současnosti jsou to LiIon. Podle
mých informací

se za optimální provoz považuje nevybíjet pod 30% a nenabíjet přes 60%. Pro

normálního člověka bych to přeložil jako vyhnout se hlubokému vybíjení a je

vyhráno. Pozor. Pokud se ono mobilní zařízení nepoužívá nonstop, tak LiPol

prokazatelně vadí setrvávat v plně nabitém stavu. Takže skladovat optimálně

ve stavu 60% nabití.

      Nevidím problém s dobíjením běžící navigace. Snad jen, že by se to
nemělo

nějak moc ohřívat. Nejlépe jen do 50°C.

Honza