OT Hlinikovy blocek

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Pondělí Květen 14 12:59:07 CEST 2018

jen doplnim pro nahled situace, ze je pomerne velke procento auto jezdi s "vychytavkama" , ze ridic celej rok nesahne na svetla. oni to proste za ty penize vsechno delaj sami a vyrobce to urcite udelal dobre.
sice si mam na sebe podle ministra dopravy i obci navliknout 3 reflexni vesty a 10 pasku, dyk to je drobnost, ale ze vyrobci aut produkujou auto pouze pro dobrej pocit ridice vlastnika a ne ostatnich ucastniku provozu, je kazdymu jedno.
je mozne, ze silnejsim svitem donutite automatismus auta  postelovat nejak svetla, ale je to velmi nebezpecne reseni.
tomik.

Až budou řidiči aut dostatečně ohleduplní, třeba se i cyklisté začnou zajímat o nesvícení nad úroveň silnice. Obecně asi není problém natisknout nějakou černou mřížku a tohle korigovat. Už jsem o tom taky párkrát přemýšlel. Ale vždycky jen v parku. Po příjezdu na silnici se myšlenky přesunou na 1. "jak ty debily za volantama donutit, aby přepli na potkávačky", nebo 2. "jak to dělat, abych něco viděl, i když proti mě svítěj dálkovejma"

Zatím se osvědčilo relativně účinné řešení 2: Přepnout výkon světla na max a vzít si sluneční brýle:-)

Tzn. z mé strany je to tak, že kdyby na mě nesvítili dálkovejma, svítil bych na ně ani ne 1 W

D-fens bývaly dobré stránky, ale postupně se to zvrtlo do podoby semeniště antiradaristů (místo aby řešili, jak donutit úředníky ke zrušení omezení rychlosti, kde být nemá, řeší jak obejít/zničit radar, co to nesmyslné omezení vynucuje) a anticyklistů (takový protipól cykloteroristů z auto-mat). Třeba se to zas zlepšilo, ale už jsem tam dlouho nebyl.

PH