OT Hlinikovy blocek
Pavel Hudecek
edizon na seznam.cz
Pondělí Květen 14 12:46:52 CEST 2018
Až budou řidiči aut dostatečně ohleduplní, třeba se i cyklisté začnou
zajímat o nesvícení nad úroveň silnice. Obecně asi není problém natisknout
nějakou černou mřížku a tohle korigovat. Už jsem o tom taky párkrát
přemýšlel. Ale vždycky jen v parku. Po příjezdu na silnici se myšlenky
přesunou na 1. "jak ty debily za volantama donutit, aby přepli na
potkávačky", nebo 2. "jak to dělat, abych něco viděl, i když proti mě svítěj
dálkovejma"
Zatím se osvědčilo relativně účinné řešení 2: Přepnout výkon světla na max a
vzít si sluneční brýle:-)
Tzn. z mé strany je to tak, že kdyby na mě nesvítili dálkovejma, svítil bych
na ně ani ne 1 W
D-fens bývaly dobré stránky, ale postupně se to zvrtlo do podoby semeniště
antiradaristů (místo aby řešili, jak donutit úředníky ke zrušení omezení
rychlosti, kde být nemá, řeší jak obejít/zničit radar, co to nesmyslné
omezení vynucuje) a anticyklistů (takový protipól cykloteroristů z
auto-mat). Třeba se to zas zlepšilo, ale už jsem tam dlouho nebyl.
PH
-----Původní zpráva-----
From: Jaroslav Lukesh
Ty pitomce co svítí na kole s takovýma baterkama, ty bych nejraději srazil
do příkopu. Proč asi potkávací světla mají ostře užíznutý paprsek, aby
nesvítil nahoru?
Ostrý bodový zdroj světla, kde máte zajištěno, že nedochází k poškození nebo
chvilkového zaslepení části sítnice protijedoucího řidiče?
Jako fakt, to co píše d-fens o cyklistech, by se mělo aktualizovat.
----- Původní zpráva -----
Od: Pavel Hudecek
2. Držák světla na kolo: Světlo má příkon 7 W a je to válec cca 42 mm. Cílem
je ho přidělat tak, aby nešlo snadno sundat a bylo to
Další informace o konferenci Hw-list