OT Hlinikovy blocek

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Květen 14 12:46:52 CEST 2018


Až budou řidiči aut dostatečně ohleduplní, třeba se i cyklisté začnou 
zajímat o nesvícení nad úroveň silnice. Obecně asi není problém natisknout 
nějakou černou mřížku a tohle korigovat. Už jsem o tom taky párkrát 
přemýšlel. Ale vždycky jen v parku. Po příjezdu na silnici se myšlenky 
přesunou na 1. "jak ty debily za volantama donutit, aby přepli na 
potkávačky", nebo 2. "jak to dělat, abych něco viděl, i když proti mě svítěj 
dálkovejma"

Zatím se osvědčilo relativně účinné řešení 2: Přepnout výkon světla na max a 
vzít si sluneční brýle:-)

Tzn. z mé strany je to tak, že kdyby na mě nesvítili dálkovejma, svítil bych 
na ně ani ne 1 W

D-fens bývaly dobré stránky, ale postupně se to zvrtlo do podoby semeniště 
antiradaristů (místo aby řešili, jak donutit úředníky ke zrušení omezení 
rychlosti, kde být nemá, řeší jak obejít/zničit radar, co to nesmyslné 
omezení vynucuje) a anticyklistů (takový protipól cykloteroristů z 
auto-mat). Třeba se to zas zlepšilo, ale už jsem tam dlouho nebyl.

PH

-----Původní zpráva----- 
From: Jaroslav Lukesh
Ty pitomce co svítí na kole s takovýma baterkama, ty bych nejraději srazil
do příkopu. Proč asi potkávací světla mají ostře užíznutý paprsek, aby
nesvítil nahoru?

Ostrý bodový zdroj světla, kde máte zajištěno, že nedochází k poškození nebo
chvilkového zaslepení části sítnice protijedoucího řidiče?

Jako fakt, to co píše d-fens o cyklistech, by se mělo aktualizovat.

----- Původní zpráva ----- 
Od: Pavel Hudecek

2. Držák světla na kolo: Světlo má příkon 7 W a je to válec cca 42 mm. Cílem
je ho přidělat tak, aby nešlo snadno sundat a bylo to 



Další informace o konferenci Hw-list