OT: lednickovy kompresor

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Květen 10 21:05:36 CEST 2018

 10.5.2018, 20:52:48

Na foukani kola, pripadne i auta, mam kompresurek z lidla,
priblizne neco takoveho: http://extol.cz/naradi/rucni-naradi/autodoplnky/pumpy/8864000/
jen za cenu mensi nez dve rucni pumpicky.
Pneu u horskeho kola, to foukne do 20 vterin, u auta za 1 -
3 min. I kdyz mam rucni pumpicku stale v kolobrasne,
pouzivam ji jen mimo domov. Doma je proste ten strojek mnohem
rychlejsi a pohodlnejsi.   :-)

Hmm, stroje zacakane olejem, si pamatuju trochu jinak. Neni
to nejaka moderni, bezolejova konstrukce ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz