OT: lednickovy kompresor

Čtvrtek Květen 10 07:13:23 CEST 2018

Táta má taky takovej werk v garáži. Třífázový motor + kompresor,
spojené je to řemenem. Je to staré tak 50 let nebo víc. Používali jsme
to na huštění kol, jak u auta, tak u bicyklu. Jenže mi připadalo, že
to pořádně nefunguje, navíc to dělá kravál a když tam stoupne tlak,
tak to píská (připadá mi, že ten tlak uniká nějakým pojišťovacím
ventilem, nevím). Dost často tam jezdím, mám tam bicykl (i moje děti)
a už mě otravovalo foukat kola tímhle krámem, tak jsem za 200 koupil
někde obyč. pumpičku a je vyřešeno. (Ta pumpička má navíc na sobě i
různé adaptéry na všechny ventilky včetně jehly na huštění míčů.)

Doma mám taky ruční pumpičku, dají se s tím nafoukat i kola u auta,
což ale většinou nepotřebuju, dofoukám je u benzínky. (Vlastně kola u
auta se foukají na nižší tlak než u bicyklu.)

P.K.