OT: lednickovy kompresor

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Čtvrtek Květen 10 08:34:18 CEST 2018

Nepovedali ste na aky ucel bude kompresor vyuzity, respektive kolko bude
v prevadzke

- Pokial na obcasne domace pouzitie, kde nevadi olej vo vzduchu tak
netreba riesit nic. (doporucujem pridat aspon 10 litrovy vzdusnik)
- Ak to bude pouzivane viac a chcete mat dobry pocit z mazaneho
kompresora tak dajte na vystup lapac oleja (lacny z ciny) a ked v nom
bude dost zachyteneho oleja, nechajte ho vcucnut nasavacim potrubim spat
do kompresora. (takto sme roky prevadzkovali v praci samodomo
vyfukovacku na DPS, kedysi bezala aj hodinu denne)
- ak by ste potrebovali olej, tak od sevisaka chladniciek

Dňa 9.5.2018 o 23:40 Vláďa Anděl napísal(a):