OT: lednickovy kompresor

Lubor Otta butan na centrum.cz
Čtvrtek Květen 10 06:42:38 CEST 2018

Měli jsme v práci v dílně "nehlučný" kompresor. Byl to ledničkový typ,
plášť byl v jisté části (už shořel asi vlivem přilepení rozběhového
relé, tak nezměřím) provrtaný a tam byl našroubován kruhový vodoznak na
kontrolu oleje.
Kdybyste to chtěl řešit jedině domluvit se s chlaďařem jak dělají
generálky, výměny chladiva po úniku, minimálně v záruce se takováhle
operace provádí. Myslím že odsají všechno, a pak tam naváží novou náplň,
olej+freon podle tabulky. Dodělání toho vodoznaku by asi v domácích
podmínkách šlo. Nebo se na sběrném dvoře předzásobit náhradními
kompresory i s olejem.
Lubor