OT: lednickovy kompresor

Čtvrtek Květen 10 10:56:46 CEST 2018

Vzdušník mám taky (jestli jsem ho ještě nevyhodil) zase z velkého
mrazáku Frigera. Nevím jak vypadá odlučovač oleje, ale mám z toho
mrazáku bednu věcí, tak se v tom pohrabu. Chtěl bych s tím občas
dofouknout auto, kolo a předpokládám že na sací straně ten kompresor
udělá takový podtlak, že bych ho využil i na osazování SMD.
Když k tomu dám vzdušník a tlakový spínač, mohu ten kompresor ke
vzdušníku připojit na přímo, nebo tam musí být ventil? Pokud se
kompresor zastaví a není obnovovaná vrstva oleje, která ho dotěsní,
nezačne propouštět zpátky?
Anděl