System na hobby pocitace (bylo aktivace oem win7 po instalaci na chybnem hw .. )

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Neděle Květen 6 14:28:06 CEST 2018

Tak to nemohu posoudit. Malinu mám někde ve skříni a limituje mne čas,
bohužel.
Ten Intel Compute Stick má čtyřjádrový Atom a podrobnosti zde:
https://ark.intel.com/products/86613/Intel-Compute-Stick-STCK1A8LFC
Je tam ke stažení i nějaký screen optimizer a novější Bios.
Jindra Polívka