System na hobby pocitace (bylo aktivace oem win7 po instalaci na chybnem hw .. )

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Květen 6 12:55:12 CEST 2018

Když to srovnáte uživatelsky s rychlostí armových destiček s 4jádrovým H2+
nebo H3 (klony maliny), jak to vychází?

----- Původní zpráva -----
Od: jpolivka

Predpokladam ze intel_hdmi krabicka je Intel Compute Stick Linuxova verze.
Mozna i ode mne ;-) . Da se to resit micro SD pameti. Nebo neaktualizovat
jinak to bude stahovat vsechno mozne. Windows na to asi nainstalovat
nepujdou. Ale nezkousel jsem to. Nebyl cas. Jinak jich mam dost typ
STCK1A8LFC. Takze pokud by si nekdo chtel hrat tak k TV je to dobre,
internet posta, USB, WiFi, BT, HDMI.