System na hobby pocitace (bylo aktivace oem win7 po instalaci na chybnem hw .. )

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Květen 6 12:36:55 CEST 2018

  ----- Původní zpráva -----
  Od: jpolivka
  Komu: HW-news
  Odesláno: 5. května 2018 19:46
  Předmět: RE: System na hobby pocitace (bylo aktivace oem win7 po instalaci
na chybnem hw .. )

  Predpokladam ze intel_hdmi krabicka je Intel Compute Stick Linuxova verze.
Mozna i ode mne ;-) . Da se to resit micro SD pameti. Nebo neaktualizovat
jinak to bude stahovat vsechno mozne. Windows na to asi nainstalovat
nepujdou. Ale nezkousel jsem to. Nebyl cas. Jinak jich mam dost typ
STCK1A8LFC. Takze pokud by si nekdo chtel hrat tak k TV je to dobre,
internet posta, USB, WiFi, BT, HDMI.
  Jindra Polivka

  Odesláno ze Samsung Mobile