System na hobby pocitace (bylo aktivace oem win7 po instalaci na chybnem hw .. )

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Květen 5 20:22:42 CEST 2018

Je otázka, co to bylo za distribuci. Roli hraje několik faktů, které se liší
distro od distra a verze od verze. Někdo chce ušetřit místo a vyháže
ovladače vzniklé do určitého data. Proto mám v knihovně několik verzí a když
nejde nejnovější, nasazuji starší dokud se nechytnou. Pak se to vyřeší
postupným updatem, sice je zaplácáno více místa na disku (různé verze
knihoven, KDE3 a 4), ale systém je jedoucí.

Používám Mageia, Suse, občas Centos. *buntu nedoporučuji.

----- Původní zpráva -----
Od: Jaroslav Buchta

Me spis stve, ze podle mne nejak zdegeneroval linux, vzniklo z toho postupne
monstrum, ktere se snazi vyrovnat windows ale funguje to dost nestabilne a
mizerne. Mam na mysli distribuce pro bezneho uzivatele, ktery si to na par
kliknuti nainstaluje, kdo vi kam sahnout tak si s tim asi poradi. Chtel jsem
to nasadit na NTB co mel spatnej displej a mel slouzit jako multimedialni
pocitac u TV. Po spouste komplikaci, ktere se nepovedlo uspesne vyresit, od
sitove karty az po driver grafiky (nakonec nic jineho se nejak
nepotrebovalo) dy to pcasto po spusteni fungovalo divne, nebo vubec, jsem
tam dal W10 z MSDN a je po problemech...