RE: Pomoc s mobilní bankou od KB prosím

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Květen 3 17:55:52 CEST 2018


Play by měl stav aplikace vidět a tam by mělo být, že je nainstalovaná. Takže odinstalovat a pak znovu nainstalovat. Pokud to Play nevidí, tak teoreticky ve správě aplikací. A pokud není ani tam, tak se v tom mobilu něco hodně potentovalo, pravděpodobně díky chybě v aplikaci. Nevím, jestli to pak půjde nějak vyřešit bez resetu. Nebo počkat na novou verzi, ta by se mohla nainstalovat přes starou/neexistující verzi.

> -----Original Message-----
> From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of J. Polívka
> Sent: Thursday, May 03, 2018 5:24 PM
> To: HW-news
> Subject: Pomoc s mobilní bankou od KB prosím
> 
> Zdravím přátelé,
> potřebuji pomoci, tedy pokud s tím máte někdo zkušenosti.
> 
> Mám účet u Komerční Banky a používám i mobilní bankovnictví.
> Před pár dny, týdny, mi přišlo upozornění, že jej mám aktualizovat jinak
> přestane někdy od konce dubna, či začátkem května fungovat.
> V dobré víře jsem to udělal a snad dobře.
> Dnes mi ale IB přestalo fungovat s tím, že se nemůže spojit se serverem
> a že si mám překontrolovat připojení.
> To jsem udělal a vše OK. Na stránkách KB v kolonce vpravo - Důležité
> informace nic.
> Tak si říkám asi chyba aplikace, nebo té mojí aktualizace.
> Nakonec to dopadlo tak, že na mobilu aplikaci nevidím, ikona není a když
> chci přes net aplikacci znovu nainstalovat tak mi napíše, že už ji tam
> mám a už se se mnou nebaví.
> Je z toho prosím nějaká cesta ven ?
> Dovolal jsem se na podporu KB a tam přiznali, že chyba je na jejich
> straně ale to asi není o tom, že mi zmizela aplikace.
> Slečna mne přesvědčovala, že mám jen ikonu na jiném místě.
> Nechci to místo kde dle mého názoru je ani specifikovat.
> Jindra Polívka
> 
> 
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



Další informace o konferenci Hw-list