RE: Pomoc s mobilní bankou od KB prosím

jpolivka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Květen 3 18:10:23 CEST 2018

Odinstovat nejde. Nechapu, kdyz to instalator vidi, ze mi nenabidne odinstalaci. Evidentne je to podelane u KB. Dnes mi priznali do telefonu, ze je chyba u nich a za par minut pry bude opravena. To mi rikala divcina co asi zveda telefony a ma napsano co ma rikat. Je tu nekdo komu to funguje ? Mozna uz ted ano, ale ja jsem to potreboval v poledne a jsem tam kde jsem. Kdyby na svoje stranky dali ze maji problem tak ok ale psat mi ze chyba je v mem pripojeni, to je hnus nehodny banky roku. Ted si nejsem jisty zda toho posledniho.
Jindra Polivka

Odesláno ze Samsung Mobile

-------- Původní zpráva --------
Od: Tomáš Koželuh <mr.death na ipq.cz>
Datum:03. 05. 2018  5:55 PM  (GMT+01:00)
Komu: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Předmět: RE: Pomoc s mobilní bankou od KB prosím

Play by měl stav aplikace vidět a tam by mělo být, že je nainstalovaná. Takže odinstalovat a pak znovu nainstalovat. Pokud to Play nevidí, tak teoreticky ve správě aplikací. A pokud není ani tam, tak se v tom mobilu něco hodně potentovalo, pravděpodobně díky chybě v aplikaci. Nevím, jestli to pak půjde nějak vyřešit bez resetu. Nebo počkat na novou verzi, ta by se mohla nainstalovat přes starou/neexistující verzi.