Pomoc s mobilní bankou od KB prosím

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Květen 3 17:23:49 CEST 2018

Zdravím přátelé,
potřebuji pomoci, tedy pokud s tím máte někdo zkušenosti.

Mám účet u Komerční Banky a používám i mobilní bankovnictví.
Před pár dny, týdny, mi přišlo upozornění, že jej mám aktualizovat jinak
přestane někdy od konce dubna, či začátkem května fungovat.
V dobré víře jsem to udělal a snad dobře.
Dnes mi ale IB přestalo fungovat s tím, že se nemůže spojit se serverem
a že si mám překontrolovat připojení.
To jsem udělal a vše OK. Na stránkách KB v kolonce vpravo - Důležité
informace nic.
Tak si říkám asi chyba aplikace, nebo té mojí aktualizace.
Nakonec to dopadlo tak, že na mobilu aplikaci nevidím, ikona není a když
chci přes net aplikacci znovu nainstalovat tak mi napíše, že už ji tam
mám a už se se mnou nebaví.
Je z toho prosím nějaká cesta ven ?
Dovolal jsem se na podporu KB a tam přiznali, že chyba je na jejich
straně ale to asi není o tom, že mi zmizela aplikace.
Slečna mne přesvědčovala, že mám jen ikonu na jiném místě.
Nechci to místo kde dle mého názoru je ani specifikovat.
Jindra Polívka