Re: sběrnice se sdíleným médiem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Květen 2 20:41:31 CEST 2018

No a na co se teda ptáte, když už máte jasno? Operák, OD a pár odporů ...

A jaký protokol si nad tím uděláte přece posoudíte nejlíp Vy sám,
když jen Vy víte, co s tím vlastně budete dělat, jak rychle to budete
dělat, s jakou požadovanou maximální latencí, spolehlivostí atd.

Padlo tady několik návrhů, na všechno jste odepsal, že je to drahé.
Takže můj návrh: použijte operák, OD a pár odporů.

PL