Re: Výroba DPS u allpcb.com.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Březen 25 20:24:54 CEST 2018

Takže i když jste jim to dal jako jeden motiv (panelizaci jste si dělal
sám),
tak to vzali jako 3 nezávislé motivy?
Zajímavý by bylo, kdyby to bylo bez dělení na ty Vaše 3 subdesky, jestli
by to bez toho V-drážkování chápali jako 1 nebo jako 3 desky.
Logicky to jsou 3 desky, fyzicky je to ale jen 1 deska.

A jak jste jim prosím zadal to V-drážkování?

Děkuji.
PL