Re: Výroba DPS u allpcb.com.

Martin Hanek martin na hanek.net
Neděle Březen 25 09:37:20 CEST 2018

Jen přidávám aktuální zkušenost. Nahrál jsem tam 3 sady souborů pro 3 desky s tím, že jsem zadal panelizaci "by ALLPBC". Na to mi odpověděli, že dělají panelizaci jen pro jeden motiv, ať to dám dohromady a nahraju jako jednu desku.

Toto jsem udělal, namaloval tam i v-cut čáry, což už schválili, akorát se cena zvedla z USD33 na USD50. To pak visí na účtu jako nedoplatek.

Rozměry desky 80x94, 3 motivy, v-cut čáry, 20 ks, PCBkinds=3, kalkulačka na jejich webu ukazuje právě tech USD50.

MH

---- On Pá, 23 Bře 2018 14:23:41 +0100 Tomas Chvatal <tchvatal na fordiag.cz> wrote ----

Ja tam zatim objednaval 2x, takze z pameti neporadim.

Pokud to bude malo, tak Vas pozadaji o doplatek. Me se to takto stalo.

Neberte odeslani formulare za ukonceni komunikace. Udelaji panelizaci

a ozvou se a chteji schvaleni. Pokud to nebude vyhovovat, predelaji to a pozadaji o doplatek.

Jinak desek jsem bral asi 500 kusu a zatim vse bez chybicky a kvalita srovnatelna s Pragoboardem.

Tuk. Tuk.

s přáním hezkého dne / best regards

Tomáš Chvátal

tchvatal na fordiag.cz