Re: Výroba DPS u allpcb.com.

Martin Hanek martin na hanek.net
Neděle Březen 25 20:52:44 CEST 2018

No já to podle toho udělal a nahrál jim to v ZIPu. Berte mě jako ženu v
domácnosti, nikdy jsem desky s podklady v Gerberu neobjednával. Před
lety panu Muchovi (Apama) stačilo poslat desku z Eaglu a on si ty
podklady dělal sám. Teď už píšou, že jsou desky ve výrobě. Tak uvidím co
z toho vyleze.

Martin Hanek