Re: Výroba DPS u allpcb.com.

Martin Hanek martin na hanek.net
Neděle Březen 25 21:00:44 CEST 2018

Asi to tak vzali, podle toho parametru "PCB Kinds". Ale jak ten parametr
funguje nevím, mají tam příklady.
Jako čáru širokou 0.8mm v hladině 46-Miling a ve stejné hladině jsem tam
dopsal text v-cut. Ale jestli to mám dobře fakt netuším.
Tu šířku jsem spočítal tady pro desku 1.6mm a jádro 0.3mm:
https://www.brandner.ee/capabilities/v-cut-calculator/
No a kam to mám nakreslit jsem našel zde:
http://599.cz/view.php?cisloclanku=2016042301

Jak jsem psal před chvílí, jsem v tomto taková žena v domácnosti a nemám
s tím zkušenosti, tak uvidím co z toho vyleze.

Martin Hanek