OT: Re: klimatizace

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Březen 21 16:36:43 CET 2018

Hehe, ani moje auto nestalo tri hrube platy ;) Ja zase slysel poucku
pana Schlee (tc. prvniho majitele zlateho WC v CR), ktery rekl, ze auto
si ma koupit clovek takove, aby si ho zitra v pripade potreby mohl
koupit znovu. Mno, i to je dost, co? ;)

Ale je to spis obecne povzdechnuti, ze ackoli ti 'pravi hosi' neustale
vysvetluji, jak je EU nove RVHP a jak je neomarxisticky-levicova,
ekonomicky mi na dopadech podobnych narizeni neprijde levicove vubec nic.

Nemyslel jsem tim jen auta, ale i ruzne dalsi tyto zmeny - kdyz se
clovek podiva, jake jsou na periferii prijmy, jaka je tam zamestnanost,
kolik je v ktere obci exekuci, tak proste nechapu, jak by si lidi vubec
mohli dovolit 'zit tak ekologicky, jak si nekdo predstavuje'.

J.

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>