OT: Re: klimatizace

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Březen 21 16:28:59 CET 2018

Jeste takova drobnost - muzete, prosim, definovat ony "nizkoprijmove
skupiny"? Kdesi jsem cetl hezkou poucku, ze prumerne auto ma stat tusim
tri hrube platy, a ze pokud si clovek poridi drazsi, "zije vyrazne nad
sve pomery". (ted jsem narychlo vygoogloval tohle:
https://auto.idnes.cz/auto-nad-pomery-0if-/automoto.aspx?c=A161213_181447_automoto_fdv
)

Vzhledem k tomu, ze na trhu se s EURO6 nevyskytuje nic za moje tri platy
ani v sektoru ojetin, zjistuji, ze jsem zjevne socialni pripad - a se
mnou asi tak devet milionu dalsich.

Mam neprijemny dojem, ze je neco spatne a ja bud neco spatne delam, nebo
spatne chapu. Muzete tedy, prosim, nejak zpresnit tu definici?

Pavel Kutina