OT: Re: klimatizace

Jindroush jindroush na seznam.cz
Středa Březen 21 15:58:14 CET 2018

Podsunutý argument (straw man) - Podstatou klamu je najít velmi slabý až
hloupý argument, který by mohla zastávat protistrana (ale zpravidla jej
nezastává). Ten demonstrativně rozcupovat na cucky a budit při tom
zdání, že se všemi argumenty protistrany se lze takto snadno vypořádat.

Ale ano. Pokud mi zakazou vjezd do centra mesta s Euro VI, tak to asi
budu muset nejak resit. Ne tim, ze se pridam do skupiny "Chceme pryč z
NATO a EU - Rusko je náš opravdový Přítel" a zacnu volit SPD, mladeho
Klause nebo Svobodne.

J.