OT: Re: klimatizace

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Březen 21 16:14:05 CET 2018

Jak to pisete u toho podsunuteho argumentu? Kdo ze tu oslavuje Rusko a
SPD? Tolik asi k argumentacnim faulum...

Jen by mne zajimalo konkretne, JAK byste tuto situaci "resil" - krome
sklapnuti podpatku a naklusani do nejblizsi leasingovky. Druha moznost
je demokraticka zmena - kupodivu existuji i jine varianty, nez jsou ty
Vami naznacene. Dalsi variantou je nedemokraticka zmena - ale vzhledem k
tomu, ze se omezuji i strelne zbrane, tak to bude cim dal tezsi :)
Varianta "semkneme se a nedame se zastrasit" je sice cim dal
popularnejsi, ale v praxi take prilis neosvedcuje.

Tak jestli muzu, prosil bych ten popis - vzhledem k tomu, ze na mne ten
zakaz dopadne asi tak o rok driv, nez na Vas, rad bych se inspiroval
Vasim resenim...

Pavel Kutina