OT: Re: klimatizace

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Březen 21 15:42:36 CET 2018

Zdravim,
zajimala by mne vase reakce, kdyby pristi rok stat prisel s tim, ze EURO 6
je fuj, produkuje to skodliviny (jako ze produkuje - o tom se asi nemusime
bavit) a zakaze tedy jejich provoz... Budete jasat, auto date ekologicky
sesrotovat a koupite si nove, ekologictejsi s dobrym pocitem, ze jste
udelal neco pro ekologii? A kdyz uvazime veskere energie a znecisteni pri
vyrobe toho noveho auta - bude to opravdu ekologicke?
Marek
PS: Diesel nemam.