MECH: 3D tlac PLA chladenie

zdkaspic.hw zdkaspic.hw na seznam.cz
Neděle Březen 18 10:52:30 CET 2018

Dobrý den,

Mám také Rebela od PZ a právě z důvodu nové konstrukce uchycení
extruderu zvažuji upgrade na 2Z.

Řadím se k těm "línějším" a mít možnost měnit kompletně vyladěný a
nastavený extruder s jinou tryskou
a hned začít dělat, bych uvítal .... od té doby, co jsem přezbrojil z
trysky 0.5 na 0.3 tak u věcí, kdy by 0,5
bohatě stačila trpim, než se to tou 0.3 vytiskne, ale do "montování" se
nikdy nedokopu.

Taky ta možnost využít celý stroj na něco jiného (typicky laser) jen
výměnou "hlavy" mne láká.

Takže, jak se "rozhoupu", tak se určitě budu chtít s panem Zahradníkem
na podobě upgrade domluvit individuálně.
;-)

Přeji hezký den

Zdeněk Kašpar