MECH: 3D tlac PLA chladenie

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Březen 16 14:25:53 CET 2018

Původní zpráva ze dne 16.03.2018 od Petr Simek:

> To ale vypada ze bezny uzivatel by to docela vyuzil, co to pridat
> jako volbu pro rozsireni stavebnice ?

Zatím je to u mě v testovacím režimu, zvážit to můžu, ale spíš to budu
řešit individuálně, když někdo bude chtít. Věř mi, že jsem o tom
mluvil s mnoha uživateli, protože těch stavebnic jsem dodal stovky.
Často si s nimi povídám. Mnozí se staršími Rebely třeba ani nechtějí
upgrade na Rebel 2Z.

Běžnému uživateli se nechce mít navíc celý komplet včetně motoru. Jsou
to peníze - motor, zubatice, hotend, ventilátory, ložisko, pružiny,
šrouby, matice, plasty, konektor, práce s tím. Málokdo potřebuje vzít
tento kus a narazit ho tam. Já ano, protože když potřebuji tisknout a
nastane nějaký problém, potřebuji ho okamžitě vyřešit. Není pro mě
problém sáhnout do skladu a vytáhnout si kteroukoliv součást, ale celý
připravený extrudér je prostě pohodlnější.

Takže využije to (a zaplatí) ten, kdo potřebuje buď nepřetržitý tisk
nebo měnit různé trysky rychlejším způsobem. Někdo se jistě najde, ale
nebude jich mnoho.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 475 501 627, 910 256 000, mobil: 602 409 601
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz