MECH: 3D tlac PLA chladenie

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Březen 16 13:57:22 CET 2018

Přestože nemám Rebela od Petra, nad extruderem na konektor jsem se už
zamýšlel také - extruder je na dvou šroubcích, takže mechanicky je to
jednoduché, jen jsem nenašel konektor, co by mi tam vyhovoval - je tam
poměrně dost signálových a pár výkonových vedení:

Motor extruderu: 4 vodiče, cca 1.5A max.
Topení hotendu: 2 vodiče, cca 3.5A max.
Větrák hotendu - cca 0.2A
Větrák ofuku výrobku - cca 0.2A
Termistor hotendu
Osvětlení hotendu (měl jsem a snad zase budu mít na spodní ploše HE bílé
LEDky, docela fajn)
Autokalibrační sonda (BLTouch, pět drátů)

Snad jsem na nic nezapomněl.

Když člověk bude důkladně analyzovat scháma, možná zjistí, že některé cesty
se dublují (typicky země) a že by to možná šlo o kousek zoptimalizovat, v
aktuálním stavu je to tedy devatenáct drátů, z čehož je šest silových.

No a tohle všechno nacpat do jednoho konektoru, aby se dal celý extruder
jednoduše sundat a vymenit buď za jiný, nebo třeba za laser - hezká
myšlenka, ale zatím jsem nenašel nic rozumně vhodného. Co tam použít?
Pětadvacítku Canon a ty k topení dublovat?

Pavel Kutina