MECH: 3D tlac PLA chladenie

Pavel Urbancik hw na itherm.cz
Pátek Březen 16 14:14:26 CET 2018

Co treba Molex Minifit, 4x5 pinu. Urcite se delaji I mensi podobne konektory, proud daji v pohode.

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Freitag, 16. März 2018 13:57
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: MECH: 3D tlac PLA chladenie

Přestože nemám Rebela od Petra, nad extruderem na konektor jsem se už zamýšlel také - extruder je na dvou šroubcích, takže mechanicky je to jednoduché, jen jsem nenašel konektor, co by mi tam vyhovoval - je tam poměrně dost signálových a pár výkonových vedení:

Motor extruderu: 4 vodiče, cca 1.5A max.
Topení hotendu: 2 vodiče, cca 3.5A max.
Větrák hotendu - cca 0.2A
Větrák ofuku výrobku - cca 0.2A
Termistor hotendu
Osvětlení hotendu (měl jsem a snad zase budu mít na spodní ploše HE bílé LEDky, docela fajn) Autokalibrační sonda (BLTouch, pět drátů)

Snad jsem na nic nezapomněl.

Když člověk bude důkladně analyzovat scháma, možná zjistí, že některé cesty se dublují (typicky země) a že by to možná šlo o kousek zoptimalizovat, v aktuálním stavu je to tedy devatenáct drátů, z čehož je šest silových.

No a tohle všechno nacpat do jednoho konektoru, aby se dal celý extruder jednoduše sundat a vymenit buď za jiný, nebo třeba za laser - hezká myšlenka, ale zatím jsem nenašel nic rozumně vhodného. Co tam použít?
Pětadvacítku Canon a ty k topení dublovat?

Pavel Kutina