MECH: 3D tlac PLA chladenie

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Březen 15 09:38:50 CET 2018

Zdravim,
podle toho co jsem cetl je to schvalne z druhe strany (a docela to dava i
smysl). Chip ma dole thermal pad na odvadeni tepla => prokovy => chladic.
Takze odpada "izolace" ve forme pouzdra. Vysledny tepelny odpor je tak
mensi.
Mimochodem moderni procesory maji tusim neco podobneho. Chip je v nich
umisten obracene v te te "plechovce" co mivaj nahore...
Marek