MECH: 3D tlac PLA chladenie

Čtvrtek Březen 15 15:58:05 CET 2018

No jo, jasně, to jsem ale Neználek :-)
Mě to ráno přišlo skoro jako že si s tím Číňan prostě nelámal hlavu. Ale ono to je
úmyslně i podle originálu: http://learn.watterott.com/silentstepstick/faq/

    Why is the Trinamic driver chip on the bottom PCB side?

    The TMC2xxx chip has a thermal pad on the bottom which is soldered to the PCB. So
    the thermal resistance via the chip bottom is better than via the chip top. That is
    why the chip is on the bottom PCB side. A heat sink can be placed directly on the
    PCB. Further infos here.
    https://www.youtube.com/watch?time_continue=145&v=mYuZqx8xwTg

D.O.