Istic pred hodinami

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Březen 14 10:29:55 CET 2018

No obecně platí, že zařízení, zkouladované ( zrevidované ) podle předchozí
normy se podle ní může provozovat i když začne platit nová norma.
Nesmí to ale být nebezpečné a nesmí proběhnout žádná rekonstrukce. Pak je
třeba postupovat podle aktuálně platné normy.
Problém je v tom, že distributoři si nad rámec platných norem píšou svoje
vlastní další podmínky, které musíte splnit před připojením.
Nejsem si ale jist, jestli jdou tyto nové podmínky vynucovat zpětně i u již
připojených instalací.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW