Istic pred hodinami

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Středa Březen 14 10:21:54 CET 2018

Mam dom stavany v zaciatkoch devatdesiatych rokov a situacia este
absurdnejsia, ale vraj podla vtedajsej normy:

Skrina elektromeru v plote na hranici pozemku a privod kablom v zemi.
V skrini v poradi odspodu privod, porcelanove poistky, zaplombovany
istic, elektromer, dalsi istic a vedenie do domu, kde je poistkova skrinka.

Sami elektrikari ma vtedy upozornili, ze je to nezmysel, lebo tie
poistky istia asi 30cm vedenie v skrini, ale ze to tak musi byt podla
akejsi pomylenej normy. Ja som to vtedy nechal tak, mal som ine
starosti, ako sa hadat s uradnikom. Ona aj zakupena skrinka mala
pripravu pre tuto montaz, takze asi aj vyrobca sa riadil nejakou normou.
Samozrejme je to doteraz tak.

Dňa 14.3.2018 o 8:54 Zuffa Jan napísal(a):