OT: prevod z youtube do mp3 (reseni)

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Neděle Březen 11 08:07:14 CET 2018

Pokud se mi liší hlasitosti souborů tak u ffmpeg používám toto

     DBLEVEL=`ffmpeg -i "${INPUTFILE}" -ss "${STARTCAS}" -to
"${STOPCAS}" -af "volumedetect" -f null /dev/null 2>&1 | grep max_volume
| awk -F': ' '{print $2}' | cut -d' ' -f1`
     DBLEVEL=`echo "-(${DBLEVEL})" | bc -l`

a v řádku pro vlastní kódování mám přidán parametr    -af
"volume=${DBLEVEL}dB"

Jedinou nevýhodu to má když to pak hraje víc nahlas než cokoli ostatního

Milan