psychotronika

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Středa Březen 7 13:24:15 CET 2018

O.K. terminologii neznam, ale zkoumali elm. pole okolo cloveka a dokazali z toho dostat vysledek jako fotku. A vzhledem k dobe, kdy jsem studoval, to nebylo prohnane nejakym pocitacovym postprocesingem. Preci jen dnes je to mereni poli dal, co dokaze napr. magneticka rezonance je uplne jinde. A dneska jsou ty nahrady ve forme implantatu, resp. vejde se to do ucha…

Radek (benedikt2hw.cz)

Poznámka: Reichenbachovo světlo není okolo lidí, ale okolo magnetů a první měření je tak někdy po 2010, do té doby se k tomu přistupovalo jako ke 100 let staré báchorce.

Leta pane se tomu věnovala i Akademie ved, resp. spoluzak mel diplomku z rozmezi pocitacu a mediciny – vyvijel kochlearni nahradu. (Coz je nahrada ucha, zvuk se zpracuje a ve forme elektrickeho drazdeni se vede do implantovane elektrody v pozustaku pacientova ucha.) A pohyboval se v laborce, kde se dala zmerit dnes modne receno „aura“ cloveka. Fotky z toho byly docela zajimave a asi by se z nich dalo ledacos vycist. V praxi jsem to ale nevidel pouzite. A v lekarske praxi neni ostatne dnes ani termokamera, tu je obcas videt jen ve veterinarni medicine.