psychotronika

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Březen 6 19:34:45 CET 2018

Poznámka: Reichenbachovo světlo není okolo lidí, ale okolo magnetů a první měření je tak někdy po 2010, do té doby se k tomu přistupovalo jako ke 100 let staré báchorce.

PH

From: Radek Benedikt
Sent: Tuesday, March 06, 2018 3:57 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: OT: psychotronika

Leta pane se tomu věnovala i Akademie ved, resp. spoluzak mel diplomku z rozmezi pocitacu a mediciny – vyvijel kochlearni nahradu. (Coz je nahrada ucha, zvuk se zpracuje a ve forme elektrickeho drazdeni se vede do implantovane elektrody v pozustaku pacientova ucha.) A pohyboval se v laborce, kde se dala zmerit dnes modne receno „aura“ cloveka. Fotky z toho byly docela zajimave a asi by se z nich dalo ledacos vycist. V praxi jsem to ale nevidel pouzite. A v lekarske praxi neni ostatne dnes ani termokamera, tu je obcas videt jen ve veterinarni medicine.

Tata je geofyzik a za ty desitky let si vypestoval docela slusny cit pro to ma pod sebou. Preci jen vrt ci pruzkumna ryha neni levna zalezitost. Měli jste ho videt, kdyz se byl jednou u me podivat v kancelari na Mikru. Celou dobu se tam osival, co tady prosim te mas ? Trefil to, o patro nize jsem mel pod zidli pajeci linku s desitky kil cinu… (Na to, ze by se netrefil s povolanim, si rozhodne nemuze stezovat).

Radek (benedikt2hw.cz)