OT: psychotronika

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Úterý Březen 6 16:13:47 CET 2018

Syn tohle dělal jako školní práci. Trochu jsem mu do toho kecal, takže
pole květináčů měl, pro každou vodu (z kohoutku, převařenou, z
mikrovlnky) samostatnou, nově koupenou kádinku apod. a vyšlo mu, že s
vodou z mikrovlnky rostou fazole jednoznačně nejrychleji a s
převařenou nejhůř. Ale nějaké chyby se u toho přesto udělaly, hlavně v
rozdílné manipulaci s jednotlivými vodami, takže bych to jako vědecký
důkaz nebral :-)

Aleš Procháska