[MECH:] 3D tiskarna - problem s prvni vrstvou

me to prijde spis jako problem utemovani struny v hotendu, jde o to,
jaky mate presne typ ale chce to, aby byl krome trysky co nejstudenejsi,
hlavne PLA jak se trochu ohreje, tak se roztemuje v te chladnejsi casti
a pak vyzaduje velkou silu k posunuti do trysky. U jednoho jsem s tim
bojoval az jsem ho vyhodil, nahradil novym a ten je OK i kdyz je podobne
konstrukce. Idealni jsou asi s teflonovou vlozkou misto samotneho duteho
sroubu.