[MECH:] 3D tiskarna - problem s prvni vrstvou

Čihák Martin cihak na dkv.cd.cz
Středa Březen 7 08:12:40 CET 2018

A já si stále myslím že je špatně nastavená výška trysky případně extruze 1 vrstvy. Mám k tomu důvod. Měl jsem přesně stejný problém a mé tisky vypadaly přesně jak je to na těch obrázcích. Šílel jsem z toho přesně jako Vy. Nakonec jsem přišel na to, že se mi povedlo při úpravách tiskárny vyjet se stolkem příliš nahoru a pružiny držící stolek byly tak volné že dovolily samovolný pohyb stolku (třeba při drcnutí trysky do tištěného povrchu). Seřídíl jsem stolek, začal jsem tisknout a najednou to vypadalo jako u Vás. Stolek se pohnul a v nové poloze se zadrhl na šroubech. Zkontroloval jsem nastavení stolku a vše bylo špatně. Po každém tisku byl stolek rozjetý. No… chvíli mi to dalo než jsem na takovou blbost přišel. A že to bylo jmen :-)). Jakmile jsem utáhl pružiny a nastavil stolek tiskárna tiskne krásně a od té doby jsem na stolek nemusel sáhnout.

A teď si  z těch protichůdných rad vyberte J.

                Martin

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Wednesday, March 07, 2018 6:29 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: [MECH:] 3D tiskarna - problem s prvni vrstvou

me to prijde spis jako problem utemovani struny v hotendu, jde o to, jaky mate presne typ ale chce to, aby byl krome trysky co nejstudenejsi, hlavne PLA jak se trochu ohreje, tak se roztemuje v te chladnejsi casti a pak vyzaduje velkou silu k posunuti do trysky. U jednoho jsem s tim bojoval az jsem ho vyhodil, nahradil novym a ten je OK i kdyz je podobne konstrukce. Idealni jsou asi s teflonovou vlozkou misto samotneho duteho sroubu.