[MECH:] 3D tiskarna - problem s prvni vrstvou

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Březen 6 22:11:08 CET 2018

Modru pasku na PLA ste skusali? Tlacil som len na nu a ziaden problem. Rovnaka tlacka (ctc i3).

Dňa 6. marca 2018 22:07:48 SEČ používateľ "Milan B." <milan na bastl.sk> napísal:

--
iko

Tento email neobsahuje virusy, pretoze nepouzivam MS Windows.