[MECH:] 3D tiskarna - problem s prvni vrstvou

Úterý Březen 6 05:30:14 CET 2018

Tipuju na problem s extruderem a/nebo hotendem, asi se to nejak pricpava
nebo se v nem material zasekava a pak to dela takove neplynulosti. To
mate extruder s bowdenem nebo naprimo?
Co se tyce nejakych ladeni mikrometru tak to jsem nikdy neresil, ani
merky nebo papirek, nastavim to tak, ze pri lehkem stlaceni cvakne
tryska o sklo, ruzna mezera se projevuje vic nebo min rozplaclyma
drahama v 1. vrstve (kdyz je moc mala, udela to takova korytka) ale
naprosto pravidelne. Je dulezite, aby podavac nepreskakoval ani
nehobloval strunu a proste to protlacil. Vzhledem k mech. tuhosti techto
tiskaren mam dojem, ze pokud je mezera mala, proste se tlakem hotend
trosku prizvedne a funguje to taky.