[MECH:] 3D tiskarna - problem s prvni vrstvou

Jaroslav Rychtařík jardarik na gmail.com
Sobota Březen 10 15:24:55 CET 2018

Můžu potvrdit. Bojoval jsem s podobným problémem Nakonec zabralo pořádně
nastavit výšku trysky a hlavně extruzi pro 1 vrstvu. Trochu jsem se vyfotil
na nedůsledném čtení manuálu slic3r. Viz níže

It is important to remember that if the extrusion width is expressed as a
percentage then this is computed from the Layer height property, and not
the Default extrusion width setting.

Jarda R.